با  رشد استفاده از اینترنت و فضای مجازی  امروزه میلیون ها راه برای تبلیغات محصولات و خدامات وجود دارد اما چیزی که در این مورد جالب توجه است این است که هنوز که هنوزه ایمیل مارکیتنگ  توسط 72 درصد از افراد تایید شده است

 وقتی که حرف تبلیغات B2C   در میان باشد اهمیت این تبلیغات بیشتر هم میشود در اینجا تمام چیز هایی که برای این مارکتینگ نیاز دارید برسی میکنیم

اگر در انتخاب روش تبلیغ شک داری، ایمیل  مارکتینگ را انتخاب کن

داده ها نشان میدهد که ایمیل مارکیتینگ باازدهی بسایر بالایی در تبلیغات B2C

چه به دنبال افزایش نرخ تبدیل باشید چه افزایش در امد خود نباید ایمیل مارکیتنگ  رو فراموش کنید استراتژی های ایمیل مارکیتنیگ را دست کم نگیرید این یکی از بهترین راه ها باری ارتباط با  افرادی است که برند شمارا میشناسند  مخصوصا برای دوره ما که افراد سال هاست با ایمیل کار کرده اند و با ان احساس راحتی میکننن

ایمیل مارکتینگ به شما کمک میکند برند خود را بسازید

ایمیل مارکتینگ یک راه ثابت ویکسان جلوی روی ما نمیگزارد و شما میتوانید بسته به خدمات یا محصولات خود از روش های متفاوتی استفاده کنید در اینجا به چند نمونه اشاره میکنیم

خبرنامه ها: ارسال خبرنامه ها برای مشتریان بسیار کار آمد است. این امکان را به کاربران  می دهد تا از آخرین اخبار شما مطلع شوند. می توانید پیشنهادات ، تخفیف ها و همچنین پیشنهادات مشتریان وفادار را  را  برای کاربران خود ارسال کنید    

پیشنهاد: برای افزایش  نرخ تعامل ، خبرنامه هایتان را از نظر بصری جذاب کنید.

مطالب ایمیل خود را دسته بندی کنید

خیلی از افراد هستند که دوست ندارند ایمیل هایی طولانی بخوانند اصلا وقت و حوصله اشم ندراند باید سعی شود تا حد امکان ایمیل های ما طولانی و پر از گزافه گویی نباشد جملات کوتاه صریح باشند این به خوااننده شما امکاان میدهد که راحتر پیام شما را دریافت کند

ایمیل های خود را شخصی سازی کنید

یکی از دلایلی که گاهی در برابر ایمیل مارکیتنگ گارد گرفته میشود  وجود ایمیل های شخصی سازی نشده در خیلی از تبلیغات است

 کاربران ما علاقه ندارند مطالبی را که ئدر حوزه علاقه آنها نیست و ارتباطی با آ نها ندارد را مطاالعه کنند پس برند شما باید راه حلی برای مشکل پیدا کند

حتی شخصی سازی های ساده مثل اضافه کردن نام شخص به ایمیل میتواند تاثیرات زیادی داشته باشد به این فکر کنید که میخواهید صندوق دریافتی ایمیل خود را مرتب کنید و ایمیال های تبلیغاتی خوانده نشده خود را پاک کنید چه چیزی شما را در پاک کردن یک ایمیل متوقف میکند وجود نم کاربر و یک سابجکت مناسب بسیار تاثیر گزار است

نیازی نیست شما برای شخصی سازی یک ایمیل دونه دونه ایمیا هار ار بنویسید نرم افزار های زیادی هستند که این کار را برای شما  بسیار راحت میکنند

تنها شخصی سازی ایمیل ها نیست که به شما کمک میکند گروه بندی کاربران و مئریت لیست ایمیلتان بسایر اهمیت دارد گروه بندی به این معنا که مشخص کنید کدام کاربران مناسب دریافت این ایمیل هستند و کدام یک نیستند داده ها نشان داده است که با این کار نرخ باز گشایی ایمیل های شما دوبرابر خواهد شد

از اطلاعات کاربران خود استفاده کنید

برای تأثیرگزاری بیشتر ایمیل های خود ، از داده های مشترک کاربران خود استفاده کنید. این داده ها می تواند از جنس ، سن ، اطلاعات منطقه ای یا نوع محصولاتی باشد که آنها در گذشته در سایت شما بررسی کرده اند. با استفاده از این اطلاعات ، می توانید لیست های ایمیل خود را بیشتر تقسیم بندی کنید ، و در نتیجه کمپین های با نرخ تبدیل بالاتر ایجاد کنید

فرایند ایمیل  مارکتینگ خود را اتومات کنید

تبلغات ایمیلی بسیار عالی هستند ام اگر ایمیلها بخواهد به صورت دستی تنظیم و ارسال شود میتواند خیلی وقت گیر باشد با اتوماسیون کردن این فرایند میتوانید به تبلغات ایمیلخود نظد دهید یک فرایند برای آن  طراحی کنید مثلا میتوانید علاوه بر ارسال ایمیل ای خوش آمد گویی تنظیم کنید هر 1 هفته 1بار پیشنهادات ویزه شما برای کاربرانتان ارسال شود یا اگر یکی از مشتریان شما خیلی وقت بود که از شما خرید نکرده بود یک پیام برای یادآوری خودتان به آن مشتری ارسال کنید

یا مثلا ممکن است داده های شما نشان دهد بهترین زمان برای ارسال خبر نامه های شما ساعت5 صبح با اتومات گردن فرایند میتوانید به جای یانکه بیدار بمانید تا5 و پیامتان را ارسال کنید ایمیل زمان دار بفرستید

جمع بندی

در بازاریابی b2c  هدف نهایی شما جذب مشتری و جلب رضایت اوست برای این کار میتوانید از هر روشی استفاده کنید ایمیل مارکیتنیگ یکی از روش های تاثیر گزار است ک هکراه باروش های دیگر تبلیغات میتواند اثر زیادی در بازار یابی کسب و کار شما داشته باشد

نویسنده:martin Ochhwat

Dec 2019