4 نکته طلایی در بازایابی محتوای تجاری - تجاری

1 - مقصود شما از تولید محتوا باید حداقل یکی از  3 مورد زیر باشد:

 

جذب مشتریان جدید:

  اصلی ترین دلیل کسب و کار های تجاری-تجاری از تولید محتوا جذب مشتری جدید است مشاهدات نشان می دهد بازاریابی محتوا 3 برابر تبلیغات خارجی بازده دارد در حالی که  62%هزینه کمتری برای صاحبان کسب و کار ایجاد می کند  مهم ترین نکته برای مخاطبان و مشتریان بالغوه شما آگاهی از توانایی ها ،خدمات،و ارزش  آفرینی هایی که برای آنها می کنید است شما باید سعی کنید در محتوایی که برای جذب مشتری و معرفی خدمات خود به مخاطبینتان آماده می کنید اعتماد مشتری را جلب کنیداین اعتماد بوجود آمده در هنگام خرید و  در زمان استفاده از خدمات شما در ذهنشان باقی می ماند

با مشتریان خود ارتباط مستمر داشته باشید 

شما برای به  دست آوردن این مشتری سخت کار کرده ااید حالا باید انهارا به مشتریان دائمی خود تبدیل کنید شما باید کسب و کار مشتری خود را شناسایی کنید و برای تولید محتوای خود استراتژی تعیین کنید  اگر بتوانید محتوایی تولید کنید که خود را در سازمان آنها سودمند نشان دهید  بازی را برده اید

از ایده ها و استعداد های جدید استفاده کنید 

ربازار قابت در جذب استعدادها در برخی از تجارت ها حسابی داغ استسعی کنید محتوایی تولید کنید که نشان دهنده  ارزش ها اعتقادات و اصول سازمان شما باشد نشان بدهد که شما برای چه هدفی تلاش می کنید و چرا نام تجاری شما در سطح بالایی قرار دارد 

 

2- شاید بهترین نتیجه ها را از مراجعه حضوری داشته باشید اما....

ساختن مشتریان بالقوه ای که کسب و کار  شما را بشناسند کار راحتی نیست  است  علاوه بر آن مشاهدات نشان می دهند که 63 درصد از مخاطبان بالقوه شما پس از شناخت شما تا 3 ماه از شما خریدی نخواهند کرد

در یک تحقیق جامع  که در شرکت حقوقی Taylor Wessing انجام شد مدیران ارشد و میان رده این شرکت ازعان داشتند که بیشترین بازده خو را از مراجعات حضوری خود دارند اما وقتی از مشتریان و مخاطبان آنها سوال شد آنها گفتند که می خواهند وقت  بیشتری را صرف فکر کردن درباره ی همکاری با آنها داشته باشند و  می خواهند اطلاعات بیشتری درباره ی آنها کسب کنند  که این اطلاعات از محتوای آنلاین این شرکت به دست می آید

 

3- نقش ویراستار را دست کم نگیرید

پیدا کردن بک موضوع مناسب و یا یک داستان برای نقل قول فرصت خوبی برای تولید محتوا است ولی پیدا کردن موضع خوبی به تنهایی کافی نیست نوشته و محتوای ایجاد شده باید چندین بار  باز بینی و اصلاح شوند 

مسئولین ارشد یک سازمان ممکن است در محتوایی را تولید کنند و این محتوا از نظر علمی و تخصصی سطح بالایی نیز داشته باشد اما این کافی نیست برای اینکه در وب سایت شما منتشر شود 

بسیاری از سازمان ها برای پیشرو بودن در عرصه تولید محتوا و تبلیغات دیجیتال هدف گذاری می کنند در این مرحله نقش ویراستار پر رنگ می شود تا این محتوای خوب شما را به شکلی دلپذیر و کاربر پسند به مخاطبان شما ارائه دهد

 

4- از تصاویر مرتبط و گویا استفاده کنید

یکی از مشکلاتی که تولید کنندگان محتوای  تبلیغات تجاری- تجاری دارند نبود یک محصول محسوس به دنبال آن سخت به دست اوردن یک تصویری گویا و مرتبط برای شرح و توضیح خدمات خود است در انتخاب عکس دقت کنید و تا حد امکان از تصاویر  آماده داخل اینترنتاستفاده نکنید این حس بهتری به مشتری شما می دهد و اعتماد بیشتری به شما در ذهنش ایجاد می شود